Błękitni Przyborów - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Ankiety

Brak aktywnych ankiet.

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 27

Logowanie

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.
1. wiewior83 15

Statystyki drużyny

Kalendarium

23

06-2018

sobota

24

06-2018

niedziela

25

06-2018

pon.

26

06-2018

wtorek

27

06-2018

środa

28

06-2018

czwartek

29

06-2018

piątek

Wyszukiwarka

Aktualności

Przegrana w doliczonym czasie gry.

  • autor: piotrusoks1995, 2014-10-29 22:34

Jedność Paleśnica 3:2 Błękitni Przyborów 

 

Skład:Pitaś,-Urbaś M,Borowiec,Dobrzański,Woda,-Urbaś G,Czuj M,Czuj T,Mika G,-Chudyba,Żurek

Grali ponadto : Ciuruś,Mika A,Duch

 

Bramki dla naszego zespołu zdobyli : 

1x Urbaś M

1x Chudyba 

 

Dziękujemy Kibicom za wsparcie ! Trening w środę o godzinie 20:00 na orliku w Borzęcinie.


  • Komentarzy [16]
  • czytano: [1233]
 

autor: ~anonim 2014-11-02 16:55:15

avatar Ale szkoda ;( Przykro troche ale głowa do góry i jedziemy z tematem PzDr. Błękitnych zna cały świat...


autor: ~anonim 2014-11-02 16:57:01

avatar a mamy jeszcze szanse na aawns ?


autor: ~anonim 2014-11-02 17:18:40

avatar nie wraz z tym meczem straciliśmy szanse na awans 15 meczów przed końcem sezonu. przykro nam.


autor: ~anonim 2014-11-02 18:25:56

avatar Jeśli zadjesz pytanie czy mamy jeszce szanse na awans to uwież mi kimkolwiek jesteś nie powinieneś sie wypowiadać na tej stronce nigdy wiecej bo po co ?


autor: ~anonim 2014-11-02 18:31:13

avatar remis byłby sprawiedliwy ;/


autor: ~anonim 2014-11-02 20:02:36

avatar Macie lidera :)


autor: ~anonim 2014-11-02 20:55:41

avatar Postawiliście kropkę nad "I"


autor: ~anonim 2014-11-02 21:21:11

avatar hah jakieś hejterki ze złotej wbiły widze no cóż 7 miejsce tez dobre


autor: ~anonim 2014-11-02 21:32:32

avatar Jezeli faktycznie myslicie o awansie, to nie mam pytan ... :D :D :D


autor: ~anonim 2014-11-03 07:53:43

avatar Nikt tu nie da się sprowokować. Mamy jeszcze 12 meczów do rozegrania i zamierzamy powalczyć w każdym o wygraną. Jeśli na koniec sezonu wyjdzie z tego awans to spoko :) Pozdro hejterzy :D


autor: ~Złota dno 2014-11-03 21:26:47

avatar o złotej to nawet nie ma co gadać wielkie kozaczki na boisku a jak se krew polała to szmaciarze płakały na fb :) sczególnie kokus z CP który bramkę srzelił wielki "Burneika ze słotej szkoda ze pierwszy włączył płacz brawo chłopaki za walke zwans tak czy tak będzie nie zmieni tego jedna porażka a goście którzy lamentują na 1 porażka w rundze sa poprostuśmieszni :)


autor: ~anonim 2014-11-04 00:18:40

avatar nie da sie wygrywać mecz za meczem to jeste piłka nieprzewidywalność i to jest w niej piękne @ Brakło szceścia po dobrym meczu , chwała chlopakom z Paleśnicy garli do końca mimo naszej przewagi do ostatniej minuty poszła klasyczna kontra i tyle Powodzenia / a my patrzmy na siebie i róbmy z konsekwencją to co założyliśmy przed sezonm i nie dajmy sie zwariować bo przegraliśmy mecz . Pamieatcie co było sezon temu abo 2, 3 ? Są gorsze chwile są lepsze to je B klasa tu różne jaja jesze będą ale wiara i konsekwencja i współpraca taki team każdy z każdym sie lubi nikt na nikogo nie napierdala nie obwinia, jest fajnie i k***** nie boje sie tego napisć Gramy o Awans !i do ostatniego meczu do ostatniej kropli potu i krwi bedziemy o to walczyć !Jebać złotą kurwe tą Błekitni gollll Błękitni golll...


autor: ~Kibic i sędzia. 2014-11-04 20:38:00

avatar Podpisuje się!!!!!!!!!


autor: ~anonim 2014-11-04 21:55:44

avatar Każdy boi sie nas Błękitnych zna cały swiat pierdolnięci jesteśmy od lat ... p***** raz p***** dwa p***** dwa cztery na h ... tego kurwo złoto nie zrozumiesz !!! nigdy


autor: ~kibic 2014-11-05 11:55:03

avatar do :kibica i sędziego:
Jezeli podpisujesz sie pod ostatnim zdaniem swego przedmowcy ,no to fajny z ciebie sędzia i przyklad dla innych.


autor: ~anonim 2014-11-05 12:51:22

avatar trzeba postawić fundamenty a potem już będzie z górki


Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Reklama

Zegar

Ostatnie spotkanie

Korona Niedzieliska 1:2 Błękitni Przyborów
2016-06-05, 17:00:00
     
oceny zawodników »

Wyniki

Ostatnia kolejka 26
Korona Niedzieliska 1:2 Błękitni Przyborów
Pogórze Gwoździec 1:5 Kłos Łysa Góra
Iva Iwkowa 3:1 Start 77 Biadoliny Szlacheckie
LKS Poręba Spytkowska 5:1 Victoria Porąbka Uszewska
Tymon Tymowa 2:4 Arkadia Olszyny
Sokół Maszkienice 8:1 Victoria Bielcza
Strażak Mokrzyska 8:1 Iskra Łęki

Kontakty

Pogoda


Aby widget pogoda funkcjonował poprawnie, należy wypełnić dane w panelu administracyjnym.

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 481, wczoraj: 31
ogółem: 493 286

statystyki szczegółowe